مهران مدیری در برنامه یلدایی «دورهمی» در پایان گفتگو با سه مهمان خود به هر کدام یک سکه بهار آزادی هدیه داد و البته پژمان بازغی یک سکه بیشتر به مناسبت سالگرد ازدواجش گرفت.

مهران مديري، صحت، بازغي و عليمرداني ئر دورهمي شب يلدا

به گزارش همشهری آنلاین، شاید برای نخستین بار در تاریخ تلویزیون یک برنامه مناسبتی همان‌جا جلوی دوربین و روی آنتن هدیه مهمانان را تقدیم‌شان کرد و اگر بنا را بر این بگذاریم که سروش صحت، بازغی و محمدرضا علمیردانی فقط با همان چهار سکه (در مجموع) راضی به حضور در «دورهمی» شده‌اند، تهیه‌کننده برنامه برای حدود ۴۰ دقیقه گفتگوی سه مهمان خود رقمی نزدیک به ۲۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

مدیری که به نظر می‌رسید با توپ پر به «دورهمی» بازگشته، در بخش ابتدایی صحبت‌های خود دلایل تولید و پخش دوباره این برنامه را اعلام کرد و البته دولت را در ماجرای گران کردن شبانه و ناگهانی بنزین از کنایه‌هایش بی‌نصیب نگذاشت. بعد گریزی به فضای مجازی و تهدیدها و فرصت‌هایش زد و در بخشی هم با اشاره به آمار بالای قربانیان سرویس کردن کولر در ایران گفت: «قبول کنیم که سرویس کردن کار ما نیست. ما برای سرویس شدن آفریده شده‌ایم!» او با اشاره به قیمت دو میلیون تومانی تبلت، این‌بار به تماشاگرانی که روی صحنه آمدند تبلت نداد و هدیه‌اش کارت بانکی به ارزش قیمت چند ماه پیش تبلت بود.

مدیری که به احتمال فراوان امسال با فیلم سینمایی «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت، سه مهمان «دورهمی» را معرفی کرد؛ صحت که مجری برنامه «کتاب‌باز» است، علیمردانی که چهار شب در هفته «چهل‌تیکه» را اجرا می‌کند و بازغی که سه فصل «کودک‌شو» را اجرا کرده و به مردم مژده داد پخش فصل چهارم این برنامه روز ۱۸ اسفند همزمان با میلاد امام علی(س) از شبکه نسیم آغاز می‌شود.

مجری «دورهمی» از دلایل ورود بازیگران به بخش اجرا در تلویزیون پرسید، بعد سراغ واکاوی علل جبهه گرفتن مردم علیه برخی هنرمندان موسوم به سلبریتی‌ها و بد بودن برخی هنرمندان با تلویزیون رفت و البته اشاره‌ای هم به خوب و بد ماجرای معاف شدن هنرمندان از مالیات داشت. هر چند مهمانان «دورهمی» به اتفاق اعلام کردند مشکلی با دادن مالیات ندارند و به ویژه در برنامه‌های تلویزیون دستمزد خود را پس از کسر شدن مالیات می‌گیرند.

در بخشی از گفتگو، صحت و علیمردانی از مدیری قول گرفتند مهمان برنامه‌های «کتاب‌باز» و «چهل‌تیکه» شود که او با آغوش باز پذیرفت؛ به ویژه «کتاب‌باز» که به گفته مدیری آن را بسیار دوست دارد و دغدغه‌اش همواره بالا رفتن سرانه کتابخوانی در ایران بوده است. در این میان سر بازغی بی‌کلاه ماند، چرا که مجری «دورهمی» برای حضور در برنامه «کودک‌شو» او فرزند خردسال ندارد و خود مدیری هم گفت که ۴۰ سال پیش می‌توانست در «کودک‌شو» شرکت کند!

در بخش پایانی، مدیری سه جعبه کوچک از روی میز برداشت و با اشاره به آنچه درون جعبه‌هاست گفت: «یک هدیه ناقابل به مهمانان امروزمان می‌دهیم که البته خیلی هم ناقابل نیست؛ هر سکه حدود چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.» بعد با توجه به اینکه بازغی یکی دو بار گفته بود شب یلدا سالگرد ازدواج اوست، یک سکه دیگر به این بازیگر سینما و تلویزیون داد.

۴۰ دقیقه حضور روی آنتن و گرفتن هدیه‌ای به اندازه دو یا سه برابر دستمزد یک کارگر می‌توانست بدترین پایان برای چهره‌هایی باشد که این روزها بیش از همیشه به دلیل ماجرای معاف شدن از مالیات بیش از همیشه زیر فشار افکار عمومی هستند و البته خودشان همواره تاکید کرده‌اند با دادن مالیات مشکل ندارند، کسی نیست از آنها مالیات بگیرد!

همزمان با پخش «دورهمی» یلدایی، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بلافاصله پر شد از مطالبی درباره اشاره‌ها و کنایه‌های مدیری به ماجرای بنزین و خوب و بد اینترنت و احتمال بازبینی نشدن این برنامه. طبق معمول، عده‌ای هوادار از مدیری و حرف‌هایش حمایت کردند و برخی هم شیوه انتقاد را پیش گرفتند.

کد خبر 472046

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    1 0
    همشهری چی شده . باز درباره روحانی واقعیت ها رو گفتن شروع کردی به تخریب .